Me granolashop.ee-s oleme pühendunud sellele, et pakkuda teile kõige kõrgema kvaliteediga granolaate. Me mõistame, et võib esineda olukordi, kus teil on vaja taotleda tagasimakset. Käesolev tagasimaksmise poliitika kirjeldab meie tagasimaksmise suuniseid.
1. Toetuse saamise õigus
1.1. Tagasimakseid kaalutakse järgmistel asjaoludel:
Olete algatanud tagastamise vastavalt meie tagastamispoliitikale ja teie tagastamine on heaks kiidetud.
Toode on kahjustatud, defektne või ei vasta kirjeldusele.
Teilt on ekslikult võetud tasu tellimuse eest ja tasu ei olnud lubatud.
2. Tagasimakse algatamine
2.1. Tagasimakse algatamiseks peate esmalt järgima tagastamisprotsessi, nagu on kirjeldatud meie tagastamispoliitikas. Kui teie tagastamine on heaks kiidetud, on teil õigus saada tagasimakseid.
3. Tagasimakse protsess
3.1. Tagasimakseid töödeldakse 14 tööpäeva jooksul pärast teie tagastuse heakskiitmist. Raha tagastatakse ostu sooritamiseks kasutatud algsele makseviisile.
3.2. Palume arvestada 14 tööpäeva, et tagasimakse jõuaks teie kontole, kuna töötlemisaeg võib sõltuvalt teie finantsasutusest erineda.
4. Tagasimaksmise erandid
4.1. Võimalikud saatekulud ei kuulu tagastamisele, välja arvatud juhul, kui tagastamine on tingitud meie veast või defektsest tootest.
5. Autoriseerimata tasud
5.1. Kui usute, et teilt on ekslikult tasu võetud, võtke meiega ühendust. Me uurime asja ja kui selgub, et tegemist on volitamata maksega, siis tagastame raha viivitamatult.
6. Muudatused käesolevas tagastamispoliitikas
6.1. Me jätame endale õiguse käesolevat tagasimaksepoliitikat igal ajal ilma ette teatamata ajakohastada või muuta. Kõik muudatused jõustuvad kohe pärast nende avaldamist meie veebisaidil.
Tehes ostu granolashop.ee-s, tunnistate ja nõustute käesoleva tagasimaksepoliitikaga. Teie kohustus on seda poliitikat regulaarselt läbi vaadata.
Kui teil on küsimusi või muresid seoses tagasimaksetega, võtke meiega ühendust.