Me granolashop.ee-s püüame pakkuda teile kvaliteetset granolat. Me mõistame, et võib esineda olukordi, kus teil on vaja toode tagastada. See tagastamispoliitika kirjeldab meie tagastamise ja tagasimaksmise suuniseid.

1. Abikõlblikkus tagastamiseks

1.1. Tagastamiseks peavad olema täidetud järgmised tingimused:
Tagastamistaotlus tuleb esitada 14 päeva jooksul alates tarnekuupäevast.
Toode peab olema originaalkorras, kasutamata ja muutmata kujul, koos kõigi originaalpakendite, siltide ja lisatarvikutega.
Toode ei tohi olla kahjustatud väärkasutuse, hooletuse või väärkäitumise tõttu.
Toode ei tohi olla tarbimis- või ühekordselt kasutatav toode, kuna neid ei saa hügieenilistel põhjustel tagasi saata.

2. Tagastamise algatamine

2.1. Tagastamise algatamiseks järgige järgmisi samme:
Võtke meiega ühendust, et taotleda tagasisaatmisluba.
Märkige oma tellimuse number, tagastatava toote nimi ja üksikasjalik tagastamistaotluse põhjus.
Anname teile juhised, kuidas tagastamisega jätkata, sealhulgas tagastamisaadressi.

3. Tagasisaatmine

3.1. Te vastutate tagastamiskulude eest, välja arvatud juhul, kui tagastamine on tingitud meie poolt tehtud veast või defektsest tootest. Sellisel juhul anname teile tagastamiseks ettemakstud saatelipiku.
3.2. Soovitame toodete tagastamisel kasutada jälgitavat ja kindlustatud saatmismeetodit, et tagada tagastamise kiire vastuvõtmine ja töötlemine.

4. Kontrollimine ja heakskiitmine

4.1. Kui me saame tagastatud toote kätte, kontrollib meie meeskond seda, et veenduda, et see vastab punktis 1 nimetatud abikõlblikkuse kriteeriumidele.
4.2. Kui toode loetakse tagastamiseks sobivaks, töötleme teie raha tagasi või vahetame selle 14 tööpäeva jooksul.

5. Tagasimaksed

5.1. Tagasimakseid tehakse vastavalt meie tagasimaksepoliitikale.

6. Vahetused

6.1. Kui soovite toote teise toote vastu välja vahetada, järgige palun punktis 2 kirjeldatud tagastamisprotsessi. Kui teie tagastamine on heaks kiidetud, saate teha uue tellimuse soovitud toote kohta meie veebisaidil.

7. Kahjustatud või defektsed tooted

7.1. Kui saate kahjustatud või defektse toote, võtke meiega ühendust. Me teeme teiega koostööd, et probleem kiiresti lahendada ja võime vajaduse korral pakkuda asendust või maksta raha tagasi.

8. Muudatused käesolevas tagastamispoliitikas

8.1. Me jätame endale õiguse uuendada või muuta käesolevat tagastamispoliitikat igal ajal ilma eelneva etteteatamiseta. Kõik muudatused jõustuvad kohe pärast nende avaldamist meie veebisaidil.
Tehes ostu granolashop.ee-s, tunnistate ja nõustute antud tagastamispoliitikaga. Teie kohustus on seda poliitikat regulaarselt läbi vaadata.
Kui teil on küsimusi või muresid seoses tagastuste või tagasimaksetega, võtke meiega ühendust.